Gege (
gegute
) wrote,
@
2007
-
10
-
09
16:49:00
aktualus šios minutės klausimas
Nesuprantu, kokių tikslu Paksas po JAV važinėja? Gal kas žino?
(
Post a new comment
)
zalias_bebras
2007-10-09 02:07 pm UTC
(
link
)
Ruošiasi rinkimams. ;)
(
Reply to this
)(
Thread
)
gegute
2007-10-09 02:13 pm UTC
(
link
)
o tai prie ko čia JAV?
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-09 02:18 pm UTC
(
link
)
Ar reikia ilgo ir išsamaus atsakymo, kuris nušviečia ir kontekstą, ar reikia paprasto ir trumpo? ;)
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
gegute
2007-10-09 02:24 pm UTC
(
link
)
trumpo, bet aiskaus :)
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-09 02:26 pm UTC
(
link
)
Gerai: “nes taip jam liepė“. :)
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
gegute
2007-10-09 02:31 pm UTC
(
link
)
nu tada dar vieną ilgą :))
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-09 04:36 pm UTC
(
link
)
Tamsta pasirinkote - tamsta gavote, ko prašėte! :P
(
Reply to this
)(
Parent
)
zalias_bebras
2007-10-11 05:47 pm UTC
(
link
)
Nepyk, iš tikro tema pasirodė kiek gilesnė, negu maniau iš pradžių. Nors mano mintis nesikeičia, tačiau jau yra papildomo konteksto. Kai kas - komentaruose, bet tikrai dar ne viskas. Ir dar kai ką reikia pačiam apmąstyti. Bijau, kad dar ta jo kelionė čia mums išlįs “šonu“ (kaip sako rusai)...
(
Reply to this
)(
Parent
)
ashtroka
2007-10-09 02:31 pm UTC
(
link
)
Paksas tikėjosi gauti Amerikos lietuvių palankumą. O tai dzidzelis dalykas. Juk va, Adamkus kaipo amerikonas, tsakant, ir va, prezidentas. Tai Paksas pagalvojo, kad ir jam reikia Amerikos žemę pabučiuoti, kad karūnuotu taptų.
(
Reply to this
)(
Thread
)
gegute
2007-10-09 02:33 pm UTC
(
link
)
o kas is Amerikos zmoniu palankumo? juk jie negali balsuot, jeigu nera Lietuvos pilieciai, ar ne?
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
frrrozen
2007-10-09 02:55 pm UTC
(
link
)
bet tokie, kaip Shimkus, turi daug rysiu Lietuvoje ir gali prisideti prie nuomones formavimo
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-09 04:43 pm UTC
(
link
)
Ne paprasčiau tiesiog į Vklase kreiptis? ;) Girdėjau, kad jam tuomet tiesiog geriau sekėsi, nei Vainauskui su Tomkumi kartu sudėjus! :D
(
Reply to this
)(
Parent
)
vklase
2007-10-09 03:41 pm UTC
(
link
)
Užtenka krūvelės tam tikrų žmonių palankumo - kokių pusantro šimto. Tik iki jų sunku nueiti. Ir jie visai nebūtinai Amerikos lietuviai. Net visai nebūtinai. O bebras teisus - greičiausiai liepė. Pirmiausia turbūt Audrius Butkevičius, turintis senų ryšių su įvairiomis kontoromis už Atlanto ir tų kontorų prašomas daug dirbėjęs ir Gruzijoje, ir Kirgizijoje.
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-09 04:35 pm UTC
(
link
)
:::bebras dabar taip sudeda letenėles, pasiima, kad laikas neprailgtų, runkelio gabalą pagraužti, ir prisimerkęs laukia komentaro plačiau::: ;)
Ne, čia mano ne ironiška paslaptinga šypsena, kurią toks dailininkas ikonėlėje aukščiau “numaliavojo“ - susimušiau tiesiog alkūnę į stalo kampą, kad saldu-saldu...
(
Reply to this
)(
Parent
)
zalias_bebras
2007-10-09 04:36 pm UTC
(
link
)
Beveik, tik ne visai tiksliai. Viskas yra kiek sudėtingiau.
(
Reply to this
)(
Parent
)
scorps80
2007-10-09 09:51 pm UTC
(
link
)
kad liepė - tai faktas. kad reikia vaidinti auką, ir pasistengti kuo platesniam ratui piliečių (galinčių daryti įtaką) pasiskųsti kaip neteisėtai jis buvo nušalintas nuo valdžios, tuo siekiant per ateinančius rinkimus pakelti ne tik savo, bet ir tos nelaimingų žmonių partijos reitingus - man daugiau mažiau faktas. bet kad nemoka jis (jo parankiniai) gerai visko padaryt, ir amžiais išeina garsus pyrdalas vietoj žadėto "bombos sprogimo" - pats tikriausias faktas.
geriausiai auką vaidina viktoras. tikras apsigimęs talentas, manau. arba tiesiog turi daugiau pinigų nusamdyti teisingus žmones ir užpirkti tinkamą eterį.
(
Reply to this
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-10 05:50 am UTC
(
link
)
O galima, aš nesutiksiu? ;)
kad liepė - tai faktas. kad reikia vaidinti auką,
Nebūtinai. Auką galima vaidinti čia, Lietuvoje, ir tik savam rinkėjų ratui, kuriems reikia pasiteisinimų. JAV tokie triukai niekaip nepraeis, o ir turės tik neigiamų pasekmių. Todėl aukos jis JAV tikrai nevaidina. :)
ir pasistengti kuo platesniam ratui piliečių (galinčių daryti įtaką) pasiskųsti kaip neteisėtai jis buvo nušalintas nuo valdžios, tuo siekiant per ateinančius rinkimus pakelti ne tik savo, bet ir tos nelaimingų žmonių partijos reitingus - man daugiau mažiau faktas.
Ne faktas. :) Žr. Vklase repliką aukščiau. ;)
bet kad nemoka jis (jo parankiniai) gerai visko padaryt,
Aš juokiuosi, o Vklase sau ironiškai šypsosi... :D
ir amžiais išeina garsus pyrdalas vietoj žadėto "bombos sprogimo" - pats tikriausias faktas.
Nepamenu pareiškimų apie bombas. Bet aš gal neįdėmiai skaičiau kokią Komtiesą, o po Tompublikos reikia rankas plautis, tai galėjau ir praleisti. Šiaip, įdomu apie tos bombos pažadus išgirsti plačiau, jei galima. Ačiū. :)
geriausiai auką vaidina viktoras.
Hm... na, tarkime, nors jo pozoje aukiškumo nepastebėjau. :)
tikras apsigimęs talentas, manau.
Talentingas žmogus, tikrai. Bet juk tai - ne trūkumas! :)
arba tiesiog turi daugiau pinigų nusamdyti teisingus žmones ir užpirkti tinkamą eterį.
Čia apie Paksą ar Uspaskichą dabar? ;)
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
scorps80
2007-10-10 08:50 pm UTC
(
link
)
/O galima, aš nesutiksiu? ;)/ žinoma, galima :)
[kad liepė - tai faktas. kad reikia vaidinti auką,]
/Nebūtinai. Auką galima vaidinti čia, Lietuvoje, ir tik savam rinkėjų ratui, kuriems reikia pasiteisinimų. JAV tokie triukai niekaip nepraeis, o ir turės tik neigiamų pasekmių. Todėl aukos jis JAV tikrai nevaidina. :)/
mano nuomone yra tikimybė, jog pasidaręs iš savęs auką anapus didžiosios balos padarysi keliskart didesnį įspūdį tiems, kuriems čia jau ir taip esi auka, ir jie dar karščiau už tave verks - "matai, net amerikonai supranta, kad paksas nekaltas" - vapės megztosios beretės :)
[bet kad nemoka jis (jo parankiniai) gerai visko padaryt,]
/Aš juokiuosi, o Vklase sau ironiškai šypsosi... :D/
jokiais būdais nenoriu pasakyt, kad pakso komanda nedarė stebuklų praeity (šiaip ar taip, tauta jį išrinko juk:)) - bet visa tai būtajame laike. dabartinės komandos veikla kol kas yra vienas šnipštas, mano požiūriu.
[ir amžiais išeina garsus pyrdalas vietoj žadėto "bombos sprogimo" - pats tikriausias faktas.]
/Nepamenu pareiškimų apie bombas. Bet aš gal neįdėmiai skaičiau kokią Komtiesą, o po Tompublikos reikia rankas plautis, tai galėjau ir praleisti. Šiaip, įdomu apie tos bombos pažadus išgirsti plačiau, jei galima. Ačiū. :)/
plačiau neišsiplėsiu, čia man toks įspūdis susidaro: visad prieš paksiaus "akcijas" per žiniasklaida vilnija pranešimai "paksas tą, paksas aną" - o rezultatas visad tas pats: pyrst. nuo to tik kaskart smagiau :)
[geriausiai auką vaidina viktoras.]
/Hm... na, tarkime, nors jo pozoje aukiškumo nepastebėjau. :)/
taip, neteisingai išsireikšta mano buvo. auką iš viktoro daro jo partija - ir, matyt, sėkmingai, kad į antrą turą alytuj išėjo.
[arba tiesiog turi daugiau pinigų nusamdyti teisingus žmones ir užpirkti tinkamą eterį.]
/Čia apie Paksą ar Uspaskichą dabar? ;)/
uspaskį, žinoma - pakso visi pinigai žmonos šokių suknelėms nuplaukė :)
p.s. persiprašau dienoraščio savininkės už tokią krūvą raidžių.
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-11 05:44 pm UTC
(
link
)
Ai, Gegutė mus tiesiog ištrins ir išbanins, kai atsibosim... :)
Papunkčiui pagal tamstos mintis:
Žinok, nemanau, kad tai būtų priežastis labai svari, kad savo rinkėjų emocinį nusiteikimą sustiprintų. Gali būti šalutinis efektas, bet tikrai ne pagrindinis. Ir, tiesą sakant, blaiviai mąstantys tiek šalininkai, tiek patarėjai iškart pasakys, kad tie lojalūs rinkėjai svarbu, bet ne tiek, kad dėl to reiktų imtis šio veiksmo - žygio į Ameriką. Tiesą sakant, jiems to net ir nereikia. :) Jei gausis kaip bonus - gerai. Bet ne esmė. ;)
Sutinku, kad šiuo metu patarėjai ir komanda tikrai neblizga. Matyt, todėl, kad Vklasė jiems nedirba? ;) Aš tikrai jį samdyčiai ir prikalbinčiau - didesnio profo Lietuvoje nežinau (net jei jis ir neskaito - nesvarbu, nes šitai taikau ne jam kaip komplimentą, nepaisant mano neigiamos nuostatos paties Pakso atžvilgiu, o tik konstatuoju faktą). Bet, ironiška, kad ir Adamkaus dabartinė komanda skystoka ne mažiau. :) O jau apie Kubilių tai iš viso patyliu.
O kad Paksiaus dabartinės PR akcijos tikrai neprofesionalios (todėl ir rezultatas toks) - sutinku su Tavimi pilnai! :)
Nežinau, ar dėl aukiškumo Viktorėlis išėjo į antrą turą. Manau, kad tam turėjo įtakos normalus įdirbis iš anksčiau ir geros kontr-PR priemonės iš jo komandos pusės. Kita vertus, aš labiau linkęs manyti, kad tai vis tik buvo balsavimas “prieš“ visus, o ne “už Viktorą“. Paprasčiau leisti žmogui susimauti, nei stengtis įrodinėti, kad susimaus. O čia nemažai vis dar įsitikinusių, kad Viktoras nesusimovė. Diplomas? Atsiprašau, bet Kirkilas saviškį irgi pirko, o patirties versle nulis, skirtingai nuo Viktoro, kuris bent jau nusipirko pagal savo gebėjimus, įrodytus praktikoje. Aš, tiesą sakant, nesupratau, kodėl Kirkilas nepirko jo iš Lopatos - juk politiką supranta bent jau. O kiti dalykai - labai ginčytinas reikalas. Pasidomėjus kad ir Prunskienės veikla - Viktoras “beveik nenėščias“. :) Tad net PR kompanijos labai ruošti nereikėjo. Žodžiu, jo atžvilgiu nesu tokios tvirtos nuomonės, bet taviškė, manau, ne visai pilna irgi. ;)
Suknelėms, žinok, pinigai visi nenuėjo, nes LTV didesnę dalį tiesiog davė. :) O ir turi dar pinigų susimokėti už jos papildomas šokių pamokas, tad, manau, grynųjų dar yra. ;) Vienok manau, kad jo įsipareigojimai yra tikrai dideli, nes į jį, kaip į “brendą“, buvo daug investuota, o tas nušalinimas tikrai buvo “ankstyvokas“. :) Bet, matai, jo ankstesni “investuotojai“ savo investicijų grąžą gali vertinti ne tiesiogine nauda, kaip tai daro amerikiečiai ir jų CŽV kontora, kurios labui jis ten ir važiavo. ;) Tad čia gana įdomus žaidimas gaunasi, ir manau, kad dar nemažai įdomybių mes dar pamatysime ateityje - Paksiaus, savo didžiam nerimui, nenurašyčiau. :(
Gegutė, tikiuosi, taip žingsnis po žingsnio gauna ir platesnį atsakymą į savo klausimą? ;)
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
gegute
2007-10-11 06:03 pm UTC
(
link
)
kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių :)))
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-11 06:13 pm UTC
(
link
)
Aha, aš ir pats pastebėjau. Nors kryptis bent jau teisinga - tai jau gerai... :)
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
scorps80
2007-10-11 06:53 pm UTC
(
link
)
iš esmės visiškai sutinku su tamstos nuomone. o dėl politikų švarumo.. et, bergždžias reikalas - dar prieš porą metų dėl to pergyvenau, sakiau kaip ir kiti "kur mes nueisim su tokiom politikom", o vėliau supratau - o kam čia nervuotis? geriau juk nebus. o štai blogiau - gali :)
deja deja, ir kol kas prošvaisčių nematyti, bent jau man, statistiniam piliečiui.
(
Reply to this
)(
Parent
)(
Thread
)
zalias_bebras
2007-10-12 01:08 pm UTC
(
link
)
Ką nors keisti nebandei? ;)
(
Reply to this
)(
Parent
)
Mini Sitemap:
Post to Journal
Downloads
LJ Gift Shop
Safety Tips
Support
&
FAQs
Be a Support Volunteer
Feedback
&
Contact Us
Report Abuse
Site News
More... (Full Sitemap)
Tour
|
Terms of Service
|
Privacy Policy
|
Copyright
|
Advertise
|
Viewing Options
|
Get a Free Blog / Journal
Explore LJ
Culture
Entertainment
Life
Music
News & Politics
Technology
Post to Journal
Interest
Region
Site & User
FAQ
Email
IM Info
Username:
Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
Password:
Remember Me
English • Español • Deutsch • Русский…